rumah teres gua musang


Property Details - Rumah teres untuk dijual - Perumahan Kg Kerinting - Rumah. - Keluasan tanah 22x66 - 4 Bilik dan 3 bilik air.


Bbgm Gua Musang

Malaysian can use Rumah Murah as a stepping stone to identify the most desired affordable housing scheme.

. GUA MUSANG KELANTAN Jenis. Akan menjadi pusat bandar moden dan tumpuan di Gua Musang dengan deretan rumah kedai pusat pasaraya besar bangunan hotel mewah belasan tingkat. Rumah Teres 2 Tingkat Untuk Dijual di Bandar Utama Gua Musang.

5 rumah teres berangkai untuk dijual di Gua Musang Kelantan Bawah RM 3 M. Lihat senarai rumah teres berangkai untuk dijual di Malaysia sebanyak 2 unit mula dari harga RM318800 dikemaskini pada Januari 2022. Teres End Lot di Bandar Utama Gua Musang KelantanSPESIFIKASI3 Bilik 2 Bilik AirLuas Rumah 860 Kaki PersegiLuas Tanah 2249 Kaki.

4 Beds 3 Baths 9401 m2 Usable area 13498 m2 Land area 1 Floor Rumah Teres 1 Tingkat Di Taman Saujana Harmoni Gua Musang Kelantan Untuk Dijual. Pilih dengan lokasi harga rumah pelan jumlah bilik dan banyak lagi. Rumah UNTUK DIJUAL TAMAN WANGI GUA MUSANG RM395000 harga boleh nego Klik wwwwasapmy60135185194RUMAHGM for more information 5.

Rumah teres di perumahan Kg. Jual Beli Sewa rumah Kelantan. House - For Sale - Building Area.

96335578 07 Jun 1658. 13498 m2 - Bedrooms. 22 X 46 1012 KPS.

Cari rumah teres berangkai dengan pilihan lokasi harga rumah pelan jumlah bilik dan seterusnya. Kg Pulau Gajah Sering Kota Bharu 05km dari Masjid Ar-Rahman Pulau Gajah. Rumah Teres 1 Tingkat.

Lihat unit di Jual Murah 2 Storey House Saujana Rawang Bandar Country Homes. 4 BILIK TIDUR 3 BILIK AIR Keluasan Binaan. Rumah teres untuk dijual Perumahan Kg Kerinting Rumah No 14 Rumah mengadap jalan Nego sampai jadi.

Dikemaskini pada April 2022. 609 views 3 likes 0 loves 2 comments 7 shares Facebook Watch Videos from Bandar Utama at Gua Musang Kelantan. Rumah teres di perumahan Kg.

Contact Rumah Murah Kelantan on Messenger. 3 bilik tidur 2 bilik air sewa RM600 deposit sewa 1 bln sila hubungi 0139195085. 2 bedrooms 2 bathrooms.

PPA1M Myhome PPR Rumah Mampu Milik RMM RMMJ erumah Rumah Mesra Rakyat Rumah Idamanku. 1200 m2 - Bedrooms. 1-storey Terraced House for sale for RM 59 999 at Gua Musang Kelantan.

Cari property dengan harga terbaik rumah teres gua musang di Malaysia. Rumah Teres 1 Tingkat.


Rumah Teres Gua Musang Properties In Gua Musang Mitula Homes


Below Market 30k Rumah Teres 2 Tingkat Taman Damar Gua Musang House For Sale In Gua Musang Kelantan


Taman Perumahan Di Batu Jong Kuala Krai Kelantan Di Buka Untuk Jualan Lokasi Lokasi Taman Perumahan Trletak Di Tepi Jln Uta Outdoor Decor Kelantan Outdoor


Semi D Di Gua Musang Semi D Setingkat Setengah Untuk Dijual Di Mukim Batu Papan Gua Musang 24 Unit Semi D Setingkat Setengah House Styles Dream House House


Saujana Harmoni Gua Musang Posts Facebook


Taman Perumahan Sri Bayu Tumpat 300 Unit Teres Berhampiran Mrsm Tumpat Lokasi Berdekatan Dgn Mrsm Tumpat 1 5km Dari Pusat House Styles Dream House House


Rumah Teres Dua Tingkat Perumahan Hartanah Kelantan Facebook


Pin Page


Rumah Teres Gua Musang Properties In Gua Musang Mitula Homes


Rumah Teres 2 Tingkat Kawasan Bandar Kota Bharu Kelantan House Styles Kelantan House


Rumah Teres Gua Musang Properties In Gua Musang Mitula Homes


Rumah Teres 1 Bandar Utama At Gua Musang Kelantan Facebook


Rumah Banglo Hampir Siap Pembinaan Berdekatan Kedai Lalat Kota Bharu Kelantan


Rumah Sewa Homestay Hotel Gua Musang Assalamualaikum Ambo Nk Cari Rumah Sewa Bilik Utk Disewa Disekitar Gua Musang Kg Facebook


Taman Sri Cindai Bandar Gua Musang Untuk Dijual Pekan Gua Musang Gua Musang Kelantan Gua Musang Kelantan Rumah Teres 2 Tingkat Dari Harga Rm 338 800 Propertyguru Malaysia


Rumah Sewa Homestay Hotel Gua Musang Rumah Untuk Dijual Facebook


Rumah Teres Dua Tingkat Bandar Utama Gua Musang Property For Sale On Carousell


Pin By Rays Jimi On Hartanah Kelantan For Sale Kelantan Field Sports


Pin Page

Related : rumah teres gua musang.